• Despre noi
  • Servicii
    • Consultanță Fonduri Europene
    • Scheme Ajutor de Stat
  • Oportunități de Finanțare
    • Beneficiari Privați
    • Beneficiari Publici
  • Portofoliu
  • Media
  • Contact
Consultanță Gratuită

PROGRAMUL REGIONAL VEST 2021-2027

Apel DIGITALIZAREA IMM-urilor

Sesiune depunere cereri de finanțare: 1 iulie - 1 septembrie, 2025

Vreau Consultanță Gratuită
  • Tipul de finanțare

PARȚIAL

Nerambursabil

  • Bugetul alocat

15,38 mil.EURO

  • Valoarea finanțării nerambursabile

  • min.10.000 EURO
  • max. 100.000 EURO, dar fără a depăși 30% din media cifrei de afaceri din ultimii 2 ani fiscali
  • Cine poate obține finanțarea

IMM-urile (microîntreporinderi, întreprinderi mici și mijlocii) care propun ca loc de implementare a investiției sediul principal sau secundar situat în regiunea Vest, înregistrat la registrul comerțului cel mai târziu la data de 16 iulie 2024

  • Contribuție proprie

  • 24% - județul Timiș
  • 17% - județul Arad
  • 10% - județul Hunedoara
  • 10% - județul Caraș-Severin
     
  • Coduri CAEN Rev.3 eligibile:

1310, 1320, 1330, 1391, 1392, 1393, 1394, 1395, 1396, 1399, 1410, 1421, 1422, 1423, 1424, 1429, 1512, 1520, 1621, 1622, 1623, 1624, 1628, 1711, 1712, 1721, 1722, 1723, 1724, 1725, 1811, 1812, 1813, 1814, 1820, 2041, 2042, 2060, 2110, 2120, 2211, 2212, 2221, 2222, 2224, 2226, 2311, 2312, 2313, 2314, 2319, 2320, 2331, 2332, 2341, 2342, 2343, 2344, 2345, 2351, 2352, 2361, 2362, 2363, 2364, 2365, 2366, 2370, 2391, 2399, 2410, 2420, 2431, 2432, 2433, 2434, 2441, 2442, 2443, 2444, 2445, 2446, 2451, 2452, 2453, 2454, 2511, 2512, 2521, 2522, 2540, 2551, 2552, 2553, 2561, 2562, 2563, 2591, 2592, 2593, 2594, 2599, 2612, 2720, 2732, 2740, 2790, 2822, 2830, 2841, 2842, 2899, 2910, 2920, 2931, 2932, 3020, 3092, 3100, 3211, 3212, 3213, 3220, 3230, 3240, 3250, 3291, 3299, 3511, 3512, 3513, 3514, 3515, 3521, 3522, 3523, 3530, 3821, 3822, 4100, 4211, 4212, 4213, 4221, 4222, 4291, 4299, 4311, 4321, 4322, 4324, 4331, 4332, 4333, 4334, 4335, 4341, 4342, 5010, 5020, 5030, 5040, 5110, 5121, 5122, 5210, 5221, 5222, 5223, 5224, 5226, 5310, 5320, 5510, 5520, 5530, 5590, 5611, 5612, 5621, 5622, 5630, 5811, 5812, 5813, 5819, 5911, 5912, 5913, 5914, 5920, 6010, 6020, 6031, 6392, 6812, 7111, 7112, 7120, 7311, 7411, 7412, 7413, 7414, 7420, 7430, 7499, 8110, 8121, 8122, 8123, 8130, 8220, 8610, 8621, 8622, 8623, 8691, 8692, 8693, 8694, 8695, 8696, 8697, 8699, 8710, 8720, 8730, 8799, 8810, 8891, 8899, 9011, 9012, 9013, 9020, 9031, 9039, 9111, 9112, 9142, 9311, 9312, 9313, 9319, 9321, 9329, 9510, 9531

  • Ce se finanțează?

  1. Achiziționarea, instalarea, configurarea, implementarea și punerea în funcțiune și integrarea echipamentelor TIC, programelor/aplicațiilor software standard, migrarea datelor și aplicațiilor, servicii specializate de consultanță în domeniul digitalizării
  2. Servicii de consultanță/analiză pentru identificarea soluțiilor tehnice de digitalizare (realizarea Studiului de fezabilitate digitală)
  3. Servicii de auditare tehnică IT
  4. Achiziționarea, instalarea, configurarea, implementarea, punerea în funcțiune și integrarea programelor/aplicațiilor software standard specifice procesului de producție/prestare servicii
  5. Servicii specifice de instruire și adaptare a personalului în contextul digitalizării
  6. Alte activități:

- servicii de consultanță pentru elaborarea cererii de finanțare;

- servicii de consultanță pentru managementul execuției investiției, inclusiv asistență juridică în scopul elaborării documentației de atribuire și/sau aplicării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție, dacă este cazul;

- audit financiar extern;

- activități de comunicare și vizibilitate.

 

! Cheltuielile aferente serviciilor descrise la pct.5 și 6 sunt eligibile în procent de max.7% din cheltuielile aferente punctelor 1-4.

  • Condiții de eligibilitate

Solicitantul de finanțare eligibil: 

  • A desfășurat activitate pe o perioadă de cel puțin 2 ani fiscali integrali anterior depunerii proiectului; nu a avut activitatea suspendată temporar oricând în anul curent depunerii cererii de finanțare și în anul fiscal anterior 
  • A înregistrat profit din exploatare în anul fiscal anterior depunerii proiectului
  • Nu a mai beneficiat de finanțare publică în cadrul unui program dedicat digitalizării, în ultimii 5 ani înainte de data depunerii cererii de finanțare
  • Are autorizate unul sau mai multe din codurile CAEN eligibile, înainte de data de 16 iulie 2024 
  • La data depunerii cererii de finanțare nu are autorizate coduri CAEN din domeniul TIC rev.3, respectiv: 2620, 2630, 4650, 4740, 5821, 5829, 6110, 6190, 6210, 6220, 6290, 6310, 6391
  • Etape obligatorii în cadrul proiectului:

  • Este obligatorie întocmirea Auditului tehnic IT inițial, pentru determinarea nivelului de intensitate digitală a solicitantului, precum și Studiul de fezabilitate digitală (SFD), pentru a analiza și fundamenta soluțiile de digitalizare propuse de către solicitant
  • Pentru stabilirea numărului de noi tehnologii sunt luate în considerare doar tehnologiile noi pentru solicitant, care nu erau utilizate, implementate în cadrul solicitantului
  • Nivelul de intensitate digitală a solicitantului, la depunerea proiectului este de cel mult 6 ”Indicele de intensitate digitală” aferente DESI 2019.
  • Proiectul trebuie să conducă la creșterea și atingerea unui nivel de intensitate digitală de cel puțin 7 - DESI 2019. Indicele de intensitate digitală (DESI 2019) este definit de 12 tehnologii:
  1. mai mult de 50% dintre persoanele angajate folosesc computere cu acces la internet în activitatea profesională;
  2. apelează la servicii furnizate de către specialiști TIC (ca angajați proprii sau servicii externalizate);
  3. conexiune internet cu viteză garantată de download de cel puțin 30 Mbps;
  4. mai mult de 20% dintre persoanele angajate folosesc dispozitive mobile cu conexiune la internet;
  5. deține un website sau o pagină de internet;
  6. deține un website cu funcții complexe;
  7. folosește o rețea de social media;
  8. plătește pentru publicitate pe internet;
  9. utilizează servicii CC (Cloud Computing) de complexitate ridicată sau cel puțin medie;
  10. emite facturi electronice care permit procesarea automată;
  11. vânzările provenite din activitatea de e-Commerce depășesc 1% din cifra de afaceri totală;
  12. vânzările web business-to-consumer (B2C) depășesc 10% din totalul vânzărilor online.

CONTACT


Contactează specialiștii în accesarea fondurilor!

Suntem aici pentru a vă oferi suport și informații suplimentare. Dacă aveți întrebări, propuneri sau doriți să inițiați o colaborare, vă rugăm să ne contactați utilizând formularul.

Confirm că am cel puțin 16 ani sau mai mult

Am citit și accept orice EULA, Termeni și condiții, Politică de utilizare acceptabilă și/sau Anexă privind prelucrarea datelor care mi-au fost furnizate în legătură cu software-ul, produsele și/sau serviciile.

Am fost pe deplin informat și sunt de acord cu colectarea și utilizarea datelor mele personale în orice scop în legătură cu software-ul, produsele și/sau serviciile.

Înțeleg că anumite date, inclusiv datele cu caracter personal, trebuie colectate sau prelucrate pentru a putea oferi orice produse sau servicii pentru care am solicitat sau am contractat. Înțeleg că, în unele cazuri, poate fi necesară utilizarea cookie-urilor sau urmărire similară pentru a furniza acele produse sau servicii.

Înțeleg că am dreptul de a solicita accesul anual la orice date cu caracter personal pe care le-ați obținut sau colectat cu privire la mine. Ați fost de acord să îmi furnizați o înregistrare a datelor mele personale într-un format care poate fi citit.

De asemenea, înțeleg că îmi pot revoca consimțământul și că am dreptul să fiu uitat. Dacă îmi revoc consimțământul, veți înceta colectarea sau prelucrarea datelor mele personale. Înțeleg că, dacă îmi revoc consimțământul, este posibil să nu poți să-mi furnizezi produsele sau serviciile contractate și nu te pot face responsabil pentru asta.

De asemenea, dacă solicit în mod corespunzător să fiu uitat, veți șterge datele pe care le aveți pentru mine sau le veți face inaccesibile. Înțeleg, de asemenea, că, dacă există o dispută cu privire la datele mele personale, pot contacta pe cineva care este responsabil pentru gestionarea preocupărilor legate de date. Dacă nu putem rezolva vreo problemă, veți oferi un serviciu independent pentru a arbitra o rezoluție. Dacă am întrebări cu privire la drepturile sau confidențialitatea mea, pot contacta adresa de e-mail furnizată.

Ai o investiție de minim 500.000 euro?

Programează o ședință gratuită de 30 minute cu un consultant REI și vom verifica criteriul de eligibilitarte.

Vreau Consultanță Gratuită

Strada Ciprian Porumbescu nr. 6,
Sector 1, București

Companie Acasă Despre Noi Contact PortofoliuMediaCariereCariere
Servicii Consultanță Fonduri Europene Scheme de ajutor de stat Consultanță Achiziții
Social Media Facebook Linkedin Instagram

REI 2025. Toate drepturile rezervate

Lansează-ți afacerea cu încredere!

Completează formularul acum și începe-ți drumul spre finanțare! 

Confirm că am cel puțin 16 ani sau mai mult

Am citit și accept orice EULA, Termeni și condiții, Politică de utilizare acceptabilă și/sau Anexă privind prelucrarea datelor care mi-au fost furnizate în legătură cu software-ul, produsele și/sau serviciile.

Am fost pe deplin informat și sunt de acord cu colectarea și utilizarea datelor mele personale în orice scop în legătură cu software-ul, produsele și/sau serviciile.

Înțeleg că anumite date, inclusiv datele cu caracter personal, trebuie colectate sau prelucrate pentru a putea oferi orice produse sau servicii pentru care am solicitat sau am contractat. Înțeleg că, în unele cazuri, poate fi necesară utilizarea cookie-urilor sau urmărire similară pentru a furniza acele produse sau servicii.

Înțeleg că am dreptul de a solicita accesul anual la orice date cu caracter personal pe care le-ați obținut sau colectat cu privire la mine. Ați fost de acord să îmi furnizați o înregistrare a datelor mele personale într-un format care poate fi citit.

De asemenea, înțeleg că îmi pot revoca consimțământul și că am dreptul să fiu uitat. Dacă îmi revoc consimțământul, veți înceta colectarea sau prelucrarea datelor mele personale. Înțeleg că, dacă îmi revoc consimțământul, este posibil să nu poți să-mi furnizezi produsele sau serviciile contractate și nu te pot face responsabil pentru asta.

De asemenea, dacă solicit în mod corespunzător să fiu uitat, veți șterge datele pe care le aveți pentru mine sau le veți face inaccesibile. Înțeleg, de asemenea, că, dacă există o dispută cu privire la datele mele personale, pot contacta pe cineva care este responsabil pentru gestionarea preocupărilor legate de date. Dacă nu putem rezolva vreo problemă, veți oferi un serviciu independent pentru a arbitra o rezoluție. Dacă am întrebări cu privire la drepturile sau confidențialitatea mea, pot contacta adresa de e-mail furnizată.

Powered by KARTRA

Lansează-ți afacerea cu încredere!

Completează formularul acum și începe-ți drumul spre finanțare! 

Confirm că am cel puțin 16 ani sau mai mult

Am citit și accept orice EULA, Termeni și condiții, Politică de utilizare acceptabilă și/sau Anexă privind prelucrarea datelor care mi-au fost furnizate în legătură cu software-ul, produsele și/sau serviciile.

Am fost pe deplin informat și sunt de acord cu colectarea și utilizarea datelor mele personale în orice scop în legătură cu software-ul, produsele și/sau serviciile.

Înțeleg că anumite date, inclusiv datele cu caracter personal, trebuie colectate sau prelucrate pentru a putea oferi orice produse sau servicii pentru care am solicitat sau am contractat. Înțeleg că, în unele cazuri, poate fi necesară utilizarea cookie-urilor sau urmărire similară pentru a furniza acele produse sau servicii.

Înțeleg că am dreptul de a solicita accesul anual la orice date cu caracter personal pe care le-ați obținut sau colectat cu privire la mine. Ați fost de acord să îmi furnizați o înregistrare a datelor mele personale într-un format care poate fi citit.

De asemenea, înțeleg că îmi pot revoca consimțământul și că am dreptul să fiu uitat. Dacă îmi revoc consimțământul, veți înceta colectarea sau prelucrarea datelor mele personale. Înțeleg că, dacă îmi revoc consimțământul, este posibil să nu poți să-mi furnizezi produsele sau serviciile contractate și nu te pot face responsabil pentru asta.

De asemenea, dacă solicit în mod corespunzător să fiu uitat, veți șterge datele pe care le aveți pentru mine sau le veți face inaccesibile. Înțeleg, de asemenea, că, dacă există o dispută cu privire la datele mele personale, pot contacta pe cineva care este responsabil pentru gestionarea preocupărilor legate de date. Dacă nu putem rezolva vreo problemă, veți oferi un serviciu independent pentru a arbitra o rezoluție. Dacă am întrebări cu privire la drepturile sau confidențialitatea mea, pot contacta adresa de e-mail furnizată.

Powered by KARTRA

{:lang_general_banner_cookie_disclaimer}
{:lang_general_banner_cookie_cookie} {:lang_general_banner_kartra_cookie}
{:lang_general_banner_cookie_privacy}
{:lang_general_powered_by} KARTRA